کاوهکاوه، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کاوه

تابستان ، سفر به مالزی، خوشحالی

1395/4/11 18:0
نویسنده : مامان کاوه
373 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ما دیگه از آب و گل در اومد و وقتی فهمیدیم علاقه به سفر فراتر از مرز پیدا کرده  با  تصمیم و همت خاله ها راهی سفر شدیم سفری خوش و به یاد ماندنی که تا دو هفته بعد از سفر با پهن شدن نقشه های مترو و مکان ها و تور ها همراه با ارائه توضیحات از جانب کاوه خان تو خونه ادامه داشت 😂😂😂

.

 

بهترین مکان از نظر کاوه پارک آبی و آکواریوم و غذا دادن به میمونا و ماهی ها بود حالا هر جا که بود تو معبد باتو یا لنکاوی کلا میمون و ماهی مد نظرش هستقه قهه

موقع رفتن تو فرودگاه همش لحظه شماری می کرد که زود بریم سوار بشیم و برسیم ولی خبر نداشت که هفت هشت ساعتی باید یه جا میخکوب بشه ولی خدا رو شکر خوابید وقتی هم که هوا روشن شد بیدارش کردم تا اقیانوس و ببینه از بالا 

تو معبد همش دنبال موز های خاله بود که به میمونا بده وقتی هم تموم شدن به پاستیل های خودش رحم نکرد خندونک

هنوز که هنوزه میگه مامان خفاشا چرا جیش میکنن دهنمون باید بسته باشه تو غار خیلی تشکر میکنم از لیدرمون که با این بحث فلسفی من و درگیر کردخواب آلود

وقتی رفتیم تو فروشگاه شکلات من و کاوه گیج بودیم تا چند دقیقه مدیونید فکر کنید ما شکلات خورای قهاریمگیج

یه اعتراف بکنم که در ادامه سفرمون اسم هواپیما میومد با اعتراض شدید مواجه میشدم ولی وقتی با زور و چنگ و دندون بردیمت تو هواپیما و غر غر ات و تازه شروع کردی و آماده شدی واسه خواب نیم ساعت نشده هواپیما نشست با کمال تعجب پرسیدی رسیدیم!!!!! و این شد ادامه راه خوشبختی و آرزوی ما برای موقع سفر برگشت به ایران قه قهه
که دیگه با چنگ و دندون نمیبریمت تو هواپیما خندونک

مامان من صدف و خرچنگ میخوام بخورمسکوت

تو پارک آبی همه چی به کنار اون حباب ساز های آخری به کنار به ما بزرگا که خیلی چسبید

 

 نمیدونم چه حکمتیه که هر وقت ما سفر میریم روزا و ساعت ها به سرعت برق و باد میره و ما این ده روز همش در حال بدو بدو بودیم آخر هم وقت کم آوردیم و خیلی از جاهای دیدنی رو باز نتونستیم بریم به امید سفری دیگر به مالزیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فری
30 تیر 95 22:27
کاوه جونی ایشالا همیشه به سفر و خوشی باشی خدا میدونه با چه زحمتی وبو باز کردم ولی بالاخره شد
مامان کاوه
پاسخ
قربونت عزیزم انشالا قسمت شما و اهل بیت
مامان شرر
12 مهر 95 2:39
هلو علیکم با شما که دیگه نمیشه فارسی حرف زد از بس خارجکی شدید انشالله که همیشه به گردش و تفریح و خوشی باشید ننه کاوه اون شکلاتهایی که تک خوری کردی کوفتت باشه غعاذلبفنم.وئذببلادئوکمک.وئ (فهمیدی که چی گفتم ) یه عکسم با شلوارک معروفت میذاشتی خوب
مامان کاوه
پاسخ
شلوارک معروف سانسور شد ههههه شکلات هم جات خالی رفت سوغاتی و شکم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاوه می باشد